يک مکالمه تلفنى جالب
طـــــــــــــوفان شــــــــــــادی
زندگـــــــــی وشــــــادی دردستان مــــاست
درباره وبلاگ


سلام علیکم ورحمته الله وبرکاتــــــــــــــــه حال شوماخوفین؟خوش گذشته؟ااااااااامن دارم چی میگم خب بریم سراصل مطلب قدم رنجه فرمودین که تشریف آوردین ای بابابازم که اداری ورسمی حرفیدم ولی خب اشکال نوداره خخخخخخخخخخ هرشخصیتی که هستی باش ولی خنده رونمیتونی منکربشی پس خوش بگذره وهمیشه خنده برلب باشین اووووووووه معلوم نشدچی گفتم زیادپرحرفی کردم...

پيوندها
عاشق های تنها بخونند
ضد دختر
عشق الکی!!
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طوفان شادی لینک کنید و بعد لینک خود را قرار دهید









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 5386
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

نويسندگان
آیدا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, :: 14:13 :: نويسنده : آیدا

چند مرد در رختکن يک باشگاه ورزشى مشغول لباس پوشيدن بودند که تلفن یکیشون که روى نيمکت بود زنگ زد. مرده گوشى را

 

 برداشت، دکمه  صداى بلند آن را فعّال کرد و شروع به حرف زدن کرد. توجه بقيه هم به مکالمه  تلفنى او جلب شد.


مرد: سلام


زن: عزيزم، منم. تو هنوز توى باشگاهى؟


مرد: آره


زن: من الان توى مرکز خريد هستم. اينجا يک مغازه، پالتو پوست خيلى قشنگى داره که قيمتش  سه ميليون تومنه. از نظر تو اشکالى نداره

 

 بخرم؟


مرد: چه اشکالى داره؟ اگه خوشت اومده بخر.


زن: ضمناً از جلوى يک ماشين فروشى رد شدم. يک بنز
2007 خيلى خوشگل گذاشته بود پشت ويترين.


مرد: چند بود؟


زن:
 45 ميليون تومن


مرد: باشه، بخرش. فقط مطمئن شو که دست اول باشه


زن: عالى شد! آخرين چيز هم اين که اون خونه‌اى که پارسال ديديم يادته؟ صاحبش حالا راضى شده نهصدو پنجاه ميليون تومن بفروشدش.


مرد: بهش بگو نهصد ميليون. فکر کنم قبول کنه. ولى اگه هيچ جورى قبول نکرد.پنجاه ميليون اضافه‌ش را هم بده. خونه  خيلى خوبيه.


زن: باشه. خيلى ممنون. دوستت دارم عزيزم. مى‌بينمت.


مرد: خداحافظ! مواظب خودت باش.

 
مرد تلفن را قطع کرد. بقيه  مردها در رختکن باشگاه هاج و واج به او نگاه مى‌کردند و دهنشان باز مونده بود.


مردى که تلفن را جواب داده بود لبخندى زد و پرسيد: اين تلفن موبايل مال کى بود؟



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت15:50---17 مهر 1392


خیلی باحال بود!!!

کلی خندیدم!!!

ایول پست هات خیلی قشنگن!

اگه راضی بودی بگو چن تا رو با ذکر منبع کپ بزنیم!

البته من ن تنها تورو لینک کردم بلکه اگه پستی از کسی بزارم زیرش لینک اون رو هم میزارم!

پس لدفا نگران نباشید چون حق نویسنده محفوظه!!

اگه موافق بودی لدفا بگو مطمئن شم!!

مرسی!!
پاسخ:اووووووه مخسی چه خوب که خنده رولباتون جاری شدایشاالله همیشه شادباشین همه وهمه خخخخخ---اشکال نداره کپ کن


amir
ساعت14:18---17 مهر 1392
سلام وب خوبی داری به من هم سر بزن و نظرتو بگو
پاسخ:مرسی--چشم حتماا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: